Naš klijent je multinacionalna kompanija, jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Među vodećim je kompanijama koje pružaju širok spektar usluga napredne telekomunikacijske tehnologije za privatne i poslovne korisnike. Uslijed povećanja opsega poslovanja tražimo motivirane, odgovorne i vedre osobe koje će se pridružiti postojećem uspješnom timu na poziciji:

Agent za upravljanje korisničkim iskustvom (m/ž) – Zagreb

Koji te zadaci očekuju?

  • pružanje pomoći korisnicima te rješavanje složenih upita, prigovora i tehničkih problema
  • unapređenje korisničkog iskustva te smanjenje ili u potpunosti otklanjanje korisničkog nezadovoljstva
  • pozivanje korisnika u svrhu provjere aktivacije/kvalitete usluge
  • unošenje podataka u relevantne baze tijekom i nakon svakog kontakta s korisnikom

Kakvu osobu tražimo?

  • komunikativna si osoba koja voli dinamičan posao?
  • posjeduješ sposobnosti rješavanja problematike i servisno si orijentiran/a
  • odlično poznaješ rad na računalu
  • imaš razvijen interes prema telekomunikacijskoj tehnologiji
  • osnovno znanje korištenja telekomunikacijskih usluga
  • profesionalan, proaktivan i odgovoran pristup radu uz spremnost na kontinuirano stjecanje znanja i vještina u korak s tehnološkim trendovima
  • prihvaćanje fleksibilnog radnog vremena (smjenski rad)

Što ti nudimo?

  • Motivirajući fiksni iznos plaće;
  • dodatne servisne bonuse;
  • edukaciju i mentorstvo;
  • stimulativno i dinamično radno okruženje;
  • rad u jednoj od vodećih kompanija iz područja napredne telekomunikacijske tehnologije.

Pozivamo sve zainteresirane kandidate koji ispunjavaju navedene uvjete da svoje životopise pošalju na mail prijava42@smartflex.hr

Odabrane kandidate kontaktirat ćemo u najkraćem roku.